Καφεκόπτες

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Φεβρουάριος 2009

E-mail Print

Πρόστιμο 30.000.000 ευρώ στη Nestle από την επιτροπή ανταγωνισμού για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά του καφέ . 

Συνάδελφοι, δεν είναι τόσο το ποσό που επιβλήθηκε, για παραδειγματισμό, στη Nestle, όσο η αναγνώριση της κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης στην αγορά του καφέ που κατέχει η Nestle και που εκμεταλλεύεται με το πιο δεινό τρόπο την αγορά και τους καταναλωτές, εκτοπίζοντας από τη μέση χιλιάδες οικογένειες συναδέλφων που προσπαθούν έντιμα να επιβιώσουν και να προστατέψουν τον κλάδο.

Υπάρχουν σχετικά δελτία τύπου και ανακοινώσεις στο site του συλλόγου με υπομνήματα προς τα αρμόδια υπουργεία και υπηρεσίες, (βλέπε 4/1/2006 και 10/1/2007) αλλά και παλαιότερα . Ύστερα από συνεχείς καταγγελίες και παρεμβάσεις των συναδέλφων και του συλλόγου, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έφτασε μετά από έρευνα στη διαπίστωση της παράνομης συμπεριφοράς της συγκεκριμένης πολυεθνικής (Nestle).

Ξέρετε πολύ καλά ότι μονοπωλιακή συμπεριφορά σημαίνει και συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική. Μην ψάχνετε ,κύριοι , στους καταστηματάρχες γιατί ο καφές σερβίρεται με υψηλό κόστος. Αυτό έχει να κάνει με την μονοπωλιακή εξάρτηση πολλών μικρών επιχειρήσεων από τη Nestle. Αυτοί πουλάνε ό,τι θέλουν και στη τιμή που θέλουν.

Σε άλλα Δελτία Τύπου του Συλλόγου, γίνεται γνωστή η συμπεριφορά της συγκεκριμένης πολυεθνικής για τους καφέδες που προσπαθούν να εισάγουν και που κατά καιρούς δεσμεύθηκαν σε πολύ μεγάλες ποσότητες στον Πειραιά γιατί κρίθηκαν ακατάλληλες.

Πρέπει ,συνάδελφοι, να δούμε πως θα αντιδράσουμε γιατί οι ζημιές που έχουμε υποστεί σαν κλάδος είναι ανεπανόρθωτες. Θα πρέπει και το Υπουργείο Ανάπτυξης με τις αρμόδιες υπηρεσίες του να βοηθήσει τον Έλληνα Βιοτέχνη διότι είμαστε πολλές οικογένειες που στηρίζουμε και το εισόδημά μας και την οικονομία της χώρας. Και αυτό κόντρα σε οποιουσδήποτε εκβιασμούς που προβαίνουν εύκολα οι πολυεθνικές με απολύσεις εργαζομένων.

Ούτε θα δεχτούμε την εκβιαστική συμπεριφορά τους που συνήθως επιβάλλουν σε όλη την κοινωνία με τα ΜΜΕ και τα διαφημιστικά τους πακέτα.

Ξέρετε...!!! Όταν διαφημίζονται, χρησιμοποιούν χρυσά γράμματα και όταν πρέπει  να απολογηθούν, αλλάζουν όνομα ή εκβιάζουν. 

Το Δ.Σ.